Kondor Béla Általános Iskola

_____________.-1181 Budapest, Kondor Béla sétány 7-._____________ Alapítvány számlaszáma: 11718000-20456166 Adószám:18507739-1-43 Telefon: 06-1-291-0807

 

 

Köszöntjük a Kondor Béla Általános Iskola honlapján!

 

 

Tisztelt Szülők!

 

 

Az iskola biztosít reggeli és délutáni ügyeletet. Ám ha lehet, kérjük, oldják meg a gyermek otthoni elhelyezését, ugyanis ezeken az ügyeleteken be kell tartani a 1,5 méteres távolságot és kevert csoportok jelennek meg. A maszk használata ajánlott.

 

Vezetőség

 

 

 

Tisztelt Szülők!

 

 

A szülői értekezletek időpontjai:

1.e. osztály - augusztus 31. 17 óra

1.a osztály - augusztus 31. 17 óra

Alsós osztályok - szeptember 9. 17 óra

Felsős osztályok - szept. 9. 18 óra

 

Részvételükre számítunk a járványügyi szabályok fokozott betartása (maszkviselés, védőtávolság betartása, fertőtlenítés) mellett.

 

Budapest, 2020. 08. 17.

Vezetőség

 

 

Tisztelt Szülők!

 

Tekintettel a koronavírus veszélyre, az évnyitót hangosbemondón keresztül fogjuk megtartani az Önök és gyermekeik védelme érdekében szeptember 1-jén reggel 8 órakorA szülők az új protokoll alapján nem vehetnek részt az évnyitón. Megértésüket köszönjük! Folyamatosan fogjuk Önöket a változásokról tájékoztatni. Kérjük, kísérjék figyelemmel honlapunkat és az iskola közösségi oldalát! 

Vezetőség

 

Budapest, 2020. 08. 26.

 

 

 

 

Tisztelt Szülők!

 

Ezúton tájékoztatjuk Önöket a 2020/2021-es tanév 1.e osztály eszközlistájáról:

 

Budapest, 2020. 08. 11.

 Köszönettel: Tanítók

 

Eszközlista – 1. e osztály

 2020/2021-es tanév

 

Magyar és környezetismeret:

  • 2 db 1. osztályos vonalas füzet, száma: 14-32
  • 1 db sima füzet 20-32
  • 2 db A/4-es sima tűzött füzet

 

Matematika:

  • 1 doboz korong (piros-kék)
  • 1 tasak műanyag pálcika
  • 1 db műanyag számegyenes (20-ig)
  • 2 db dobókock
  • 1 db rácsos füzet, 8×8 mm-es nagy rácsokkal ("Első matematika füzetem" - megrendeltem, hogy egységes legyen, kifizettem, a szülőktől 170,-Ft-ot kérek az árára)
  • 1 db sima A/5-ös füzet ("Süni" füzet - megrendeltem, hogy egységes legyen, kifizettem, a szülőktől 140,-Ft-ot kérek az árára)

 

Rajz, és technika doboz:

  • 1 db nagyobb műanyag vagy fedeles cipős doboz
  • 1 db nagy ragasztóstift 
  • 2 db cellux
  • 1 csomag 12 db-os filctoll
  • Tompa végű olló 
  • 1 csomag zsírkréta
  • 12 korongos vízfesték
  • Színes tempera
  • 2-es, 6-os, 10-es ecset
  • ecsetestál
  • 1 doboz fehér, és 1 doboz színes gyurma
  • 10 db hurkapálcika
  • 1 db 30 cm-es vonalzó 
  • 3 csomag írólap
  • 1 csomag fénymásolópapír (500 db-os)

 

Testnevelés:

  • Piros rövid alsó
  • Fehér felső
  • Váltó zokni
  • Kényelmes tornacipő

 

  Tolltartóba:

  • 3 db grafit ceruza (HB-s)
  • 12 db-os színesceruza
  • 2 db vékony ceruza vastagságú piros-kék színes
  • 2 db vastag piros-kék postairón
  • 1 db 15 cm-es vonalzó
  • 2 db radír (ezt majd beszedjük, mi tároljuk)
  • Tartályos, kétlyukú hegyező (ezt majd beszedjük, mi tároljuk)

 

Egyéb:

  • Váltócipő (a tanterembe - szőnyeg, fekvő szivacs megléte miatt - az egészség megőrzése érdekében kizárólag váltócipővel lehet belépni)
  • Pohár vagy kulacs
  • Kis méretű, akasztóval ellátott kéztörlő
  • Egyéni igény esetén kötőpánttal ellátott kispárna a székre

4 db hajtogatós, gumis mappa (ha lehet, 3 db kék és 1 db piros színű

 

Tisztelt Szülők!

 

A XVIII. kerület Alpolgármesterének tájékoztatója alapján a kerület általános iskolai diákjainak a 2020/2021. tanévre az Önkormányzat ingyenes technikai csomagot biztosít.

A csomag tartalma:

 

1-2. évfolyam:

1 db olló, 1 db ragasztó stift, 1 db vízfesték készlet (12 szín), 1 db zsírkréta készlet (12 szín), 1 db radír, 1 db ceruzahegyező, 2 db grafitceruza, 1 db színesceruza készlet (6 db-os), 3 db ecset (vékony, közepes, vastag), 1 db egyedi gyártású AS füzet.

3-4. évfolyam:

1 db olló, 1 db ragasztó stift, 1 db vízfesték készlet (12 szín), 1 db filctoll készlet (6 db-os), 1 db radír, 1 db ceruzahegyező , 2 db grafitceruza, 1-2 db toll, 1 db színesceruza készlet (6 db-os), 3 db ecset (vékony, közepes, vastag), 1 db egyedi gyártású AS füzet.

5-8. évfolyam:

1 db ragasztóstift , 1 db filctoll készlet (12 db-os), 1 db színesceruza készlet (6 db-os), 3 db grafitceruza (2B), 1 db olló, 1 db hegyező, 1 db radír, 1 db toll, 1 db telefontartó , 1 db egyedi gyártású AS füzet.

 

Budapest, 2020. 08. 12.

 Üdvözlettel:

                              Vezetőség

 

 

 

Tisztelt Szülők!

 

A 2020. SZEPTEMBER havi (09.01-09.30-ig terjedő időszakra) az intézményi befizetés időpontjai a Kondor Béla Általános Iskolában az alábbiak:

2020. 08. 04. kedd reggel 7:30-11:00 és 13:00-17:30 között

2020. 08. 12. szerda reggel 7:30-11:00 és 13:00-17:30 között

 

Pótbefizetési időpontok a GESZ-ben (1181 Budapest, Városház u. 16.):

2020. 08.26-27. szerda és csütörtök reggel 9 órától déli 12 óráig

Pótbefizetési időpontok a Pestszentimrei Ügyfélszolgálati Irodán (1188 Budapest, Nemes u. 14.):

2020. 08. 25. kedd reggel 9 órától déli 12 óráig

 

Az étkezések térítési díjai:

1x teljes: 7.965 Ft

3x teljes: 11.595 Ft

1x diétás teljes: 7.545 Ft

3x diétás teljes: 12.010 Ft

1x 50%- os kedvezményes: 3.980 Ft

3x 50%- os kedvezményes: 5.795 Ft

1x diétás 50%- os kedvezményes: 3.775 Ft

3x diétás 50%- os kedvezményes: 6.005 Ft

 

A 2020. OKTÓBER havi (10.01-10.31-ig terjedő időszakra) az intézményi befizetés időpontjai a Kondor Béla Általános Iskolában az alábbiak:

 

2020. 09. 02. szerda reggel 7:30-11:00 és 13:00-17:30 között

2020. 09. 11., péntek reggel 7:30-11:00 és 13:00-17:30 között

 

Ezúton szeretnénk felhívni a befizetésre érkező szülők figyelmét a járványügyi szabályok fokozott betartására (maszkviselés, védőtávolság betartása, fertőtlenítés).

 

Pótbefizetési időpontok a GESZ-ben:

2020. 09. 29. kedd reggel 9 órától déli 12 óráig

Pótbefizetési időpontok a Pestszentimrei Ügyfélszolgálati Irodán:

2020. 09. 28., hétfő reggel 9 órától déli 12 óráig

 

Vezetőség

 

 

Tisztelt Szülők!

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy iskolánk a nyári szünet ideje alatt a szerdai napokon tart ügyeletet 9.00 órától 13.00 óráig. Az augusztusi osztályozó vizsgák időpontjai: 2020. augusztus 24., 25., 26. (hétfő, kedd, szerda). Mindhárom nap 8.00 órai kezdettel. A pótvizsgák időpontja: 2020. augusztus 27. (csütörtök), szintén 8.00 órai kezdettel. Részletesebb tájékoztatót az érintett tanulóknak levélben küldünk a nyár folyamán.

Kellemes nyarat kíván mindenkinek!

Vezetőség

 

Tisztelt Szülők!

  

Iskolánkban a bizonyítványosztás 06.22-én  hétfőn lesz.

 

Az alsó tagozatos osztályoknak 9 órai kezdettel,

 

a felső tagozatos osztályoknak 10 órai kezdettel.

 

 A bizonyítványosztás osztályonként, külön-külön történik.

 

  Ezt követően 11 órakor kezdődik a ballagás.

 

A járványügyi helyzetre való tekintettel szülők nem tartózkodhatnak az intézményben, az udvaron a főbejáraton várakozhatnak és fotózhatnak.

 

 Megértésüket köszönjük.

 

 Vezetőség

 

 

____________________________________________________

 

Tisztelt Szülők!

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az iskolai ügyelet június 26-án 16 óráig tart.

Kérjük figyeljék honlapunkat továbbra is.

 

Köszönettel:

 

Vezetőség

 

 

____________________________________________________ 

 

Tisztelt Szülők!

  

 

Az alábbi dokumentumokban találják a nyári Napközis Tábor jelentkezési felhívását.

 

 Vezetőség

 

letöltés:

 

https://drive.google.com/file/d/189yiJgFM84BU8JGZ_Qj7CtRuS4Cd-Ng2/view

https://drive.google.com/file/d/1Ky0-evgbDKH9v4DiqPwkJjHJxusneKvS/view

https://drive.google.com/file/d/1YYkQ5pTqkksr4MI0hRXtr_6y9OS_wWPy/view

https://drive.google.com/file/d/1wna1PyKXPYMHI2A8qY4WB-MjMicq8Pjy/view

 

____________________________________________________

 

 

Tisztelt Szülők!

  

A Tankerület és a GESZ tájékoztatása alapján az alábbiakra szeretnénk felhívni a figyelmet.

 

  Amennyiben az étkezési térítési díjak befizetéséből vagy az étkezések lemondásából bármely gyermeknél túlfizetés keletkezett, a következő időszakra, időszakokra kiállított étkezési számlákban a túlfizetés összege jóváírásra kerül.

 

  A GESZ lehetőséget biztosít a túlfizetés összegének visszafizetésére is kérelem alapján, banki átutalással vagy készpénzes kifizetéssel.

 

A visszafizetés iránti kérelmet az etkezeslemondas@gesz.bp18.hu e-mail címre szíveskedjenek megküldeni, az e-mailben a gyermek adatainak (név, iskola, osztály, lakcím) megadása mellett jelezzék, hogy banki átutalás vagy készpénzes kifizetéssel kérik a túlfizetés visszafizetését.

 

Banki átutalás esetén a bankszámlaszámot is szíveskedjenek megadni!

  

Felhívjuk a figyelmet arra, hogy a készpénzes visszafizetésre kizárólag a GESZ pénztárában van lehetőség, a meghirdetett pótbefizetési időszakokban:

 

2020. 06. 26., reggel 9 órától déli 12 óráig.

 

Későbbi időpontokról a www.gesz18.hu honlapon lesz tájékoztatás.

  

A 2020. 06. havi (06.02-től 06. 26-ig terjedő időszakra) az intézményi befizetés időpontjai a Kondor Béla Általános Iskolában az alábbiak:

 

2020. 06. 08., reggel 7:30-11:00 és 13:00-17:30 között

 

2020. 06. 16., reggel 7:30-11:00 és 13:00-17:30 között

 

Ezúton szeretnénk felhívni a befizetésre érkező szülők figyelmét a járványügyi szabályok fokozott betartására (maszkviselés, védőtávolság betartása, fertőtlenítés).

 

Pótbefizetési időpontok a GESZ-ben:

 

2020. 06. 26. reggel 9 órától déli 12 óráig

  

Pótbefizetési időpontok a Pestszentimrei Ügyfélszolgálati Irodán:

 

2020. 06. 25., reggel 9 órától déli 12 óráig

 

Vezetőség

 

 

____________________________________________________

 

   Tisztelt Szülők!

 

Az önkormányzati ebéd házhozszállítása május 29-ig tart, ezt követően megszűnik.

 

Az ezután követő időszakban, június 2-tól, akik iskolai ügyeletet igényelnek, azon gyermekek számára tud az iskola a GESZ-től ebédet rendelni.

Az ebédrendelési igényeket kérjük az osztályfőnököknek jelezzék.

 

Köszönjük.

 

Iskolavezetés

 ________________________________________

 

A 2020/21-es tanévre felvett tanulóink:

73276452760

73290457050

73280868179

73239883098

73255998738

73202935306

73495678265

73289567390

73210410805

73268045062

73203401987

73202036387

73180210905

73238189025

73247601677

73220166657

73290808316

73246491481

73202770206

73271555433

73289996607

73289654905

73290099184

73190850999

73190840179

73290856743

73221393640

73271563319

73182952018

73206069232

 

___________________________________________________________

 

Tisztelt Szülők!

 

 

Iskolánk jó viszonyt ápol a XVIII. kerületi Zeneiskolával, így az alábbi jelentkezési lehetőségre szeretnénk felhívni a figyelmet.

A Dohnányi Ernő Alapfokú Művészeti Iskola felvételt hirdet.

A kialakult helyzet miatt előreláthatólag 2020 augusztusában szervezi meg a 2020/2021-es tanévre a felvételi eljárást.

Az érdeklődő szülők itt kaphatnak részletesebb információkat: http://www.dohnanyizeneiskola.hu/lap/felveteli-1

A Regisztrációs lap kitöltésével lehet jelentkezi a felvételire, melyet legkésőbb 2020. augusztus 14-ig a dohnanyifelveteli@gmail.com email címre kell eljuttatni.

 

Budapest, 2020. 05. 25.

Iskolavezetőség

 

___________________________________________________________

 

Tisztelt Szülők!

 

Közeledünk az év végi zárások felé, valamint az ügyelet és a táborozás időszakához. A kiadott kormányrendelet értelmében ottalvós táborok nem szervezhetőek, azonban kis csoportban nappali és önköltséges táborok igen.

Annak érdekében, hogy a tankerület a megfelelő információkkal rendelkezzen, a szükséges döntéseket meghozza és az óvintézkedéseket megtegye, az iskoláknak fel kell mérnie a gondviselői igényeket a nyári időszakról.

A felmérés egy kérdőív segítségével történik, amelyet a KRÉTA rendszer e-ügyintézés menüpontjának kiválasztása után, a kérdőívek menüponton keresztül tudnak elérni.

Kitöltési határidő: 2020. május 25. (hétfő).

 

Kérjük támogassák szervező munkánkat!

 Köszönjük segítségüket.

 Iskolavezetés

 

___________________________________________________________

 

Tisztelt Szülők!

 

 

Akik 2020. 05. hónapra nem kívánják a már megigényelt Önkormányzati étkezést igénybe venni, kérjük telefonon jelezzék az iskola felé 2020.04.27-én 12 óráig.

 

Köszönjük

 

Vezetőség

   ___________________________________________________________

 

 

Tisztelt Szülő/Törvényes képviselő!

 

Tekintettel a veszélyhelyzet kihirdetéséről szóló 40/2020. (III. 11.) Korm. rendeletre, az általános iskolai beiratkozás folyamata a 2020/2021. tanítási évre vonatkozóan az emberi erőforrások minisztere 7/2020. (III. 25.) EMMI határozata alapján történik. 

  Jelen tájékoztató levelünk a 2020/2021. tanévre történő általános iskolai beiratkozással kapcsolatos fontos szülői feladatokat tartalmazza. Kérjük, figyelmesen olvassa el!

 

Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben gyermekét a lakóhely szerinti körzetes általános iskolába szeretné beíratni, akkor az intézmény felé csak a szándék megerősítése szükséges, ebben az esetben a beiratkozás automatikusan megtörténik. Amennyiben másik intézményt választanak, akkor kell benyújtani jelentkezési kérelmet a kiválasztott iskolába. 

 

A veszélyhelyzetre való tekintettel kérjük, hogy gyermeke általános iskolai beíratását lehetőség szerint online módon intézze a KRÉTA rendszer e-Ügyintézési felületén keresztül, amelyet a https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap elérhetőségen talál meg. 

  

A beiratkozás szakaszai:

 

A beiratkozás két szakaszban történik:

1)     A beiratkozás első szakaszában 2020. április 6. 0:00 óra és 2020. április 24. 24:00 óra között azok a szülők/törvényes képviselők adhatják le beiratkozási kérelmeiket, akik

 

  • nem állami fenntartású általános iskolába, vagy 
  • állami fenntartású, de körzettel nem rendelkező általános iskolába kívánják gyermeküket beíratni.

 

A körzetes iskolák listáját a https://kir.hu/KIR2_KORZET_3h/Pub/Index  oldalon találhatja meg.

 

  2) A beiratkozás második szakaszában 2020. április 28. 0:00 óra és 2020. május 15. 24:00 óra között azok a szülők/törvényes képviselők végezhetik el a beiratkozással kapcsolatos ügyintézésüket, akik gyermeküket:

 

  • olyan körzettel rendelkező általános iskolába kívánják beíratni, amely azonban nem a gyermek lakóhelye/életvitelszerű tartózkodási helye szerinti körzetes általános iskola[1].
  • a gyermek lakóhelye/életvitelszerű tartózkodási helye szerinti körzetes általános iskolába[2] kívánják beíratni.

Minden olyan tanuló 2020. április 28-án automatikusan felvételre kerül a lakóhelye, tartózkodási helye szerinti körzetes általános iskolába, aki nem nyert felvételt az első szakaszban, illetve nem adta be a jelentkezését más általános iskolába. Ebben a szakaszban szükséges megerősíteni azon gyermekek jelentkezését, akiket a szülők/törvényes képviselők a lakóhely szerinti körzetes általános iskolába



[1] Felhívom figyelmét, hogy a hatályos jogszabályok [a nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény 50. § (6) bekezdése alkalmazásában a nevelési-oktatási intézmények működéséről és a köznevelési intézmények névhasználatáról szóló 20/2012. (VIII. 31.) EMMI rendelet 22. § (6)bekezdése] alapján életvitelszerű ott lakásnak minősül, ha a tanulónak a kötelező felvételt biztosító iskola körzetében van a lakóhelye, ennek hiányában a tartózkodási helye.

[2] Felhívom figyelmét, hogy a hatályos jogszabályok [a nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény 50. § (6) bekezdése alkalmazásában a nevelési-oktatási intézmények működéséről és a köznevelési intézmények névhasználatáról szóló 20/2012. (VIII. 31.) EMMI rendelet 22. § (6)bekezdése] alapján életvitelszerű ott lakásnak minősül, ha a tanulónak a kötelező felvételt biztosító iskola körzetében van a lakóhelye, ennek hiányában a tartózkodási helye.

 _______________________

szeretnének beíratni. Tájékoztatásul jelezzük, hogy a gyermek automatikus felvétele a lakóhelye alapján körzetes általános iskolában létesül [az emberi erőforrások minisztere 7/2020. (III. 25.) EMMI határozata 2. d) pontja szerint]. Amennyiben Ön a lakóhelyétől eltérő tartózkodási helye szerinti körzetes általános iskolába kívánja beíratni a gyermekét, kérem, hogy vegye fel a kapcsolatot az érintett általános iskolával.

 

A beiratkozáshoz kapcsolódóan az alábbi dokumentumokra van szükség, melyeknek bemutatása a jelenlegi helyzetre tekintettel elegendő, ha csak a 2020/21-es tanév első napján történik meg.

  • A gyermek személyazonosságát igazoló hatósági igazolvány
  • A gyermek nevére kiállított TAJ kártya
  • A gyermek nevére kiállított lakcímet igazoló hatósági igazolvány
  • Nyilatkozat az életvitelszerű ott lakásról
  • Nyilatkozat a közös szülői felügyeleti jog gyakorlására vonatkozóan

 

Az online felületen a gyermekek körzetes iskolába való beíratási szándékának megerősítése úgy történik, hogy a gyermek azonosításához szükséges adatok megadása után megjelölik az intézményt. Online jelentkezés esetén a felületre fel lehet tölteni a dokumentumok másolatát, személyes megjelenés esetén pedig kérjük bemutatni, illetve átadni az intézményi ügyintézőnek. A 7/2020. (III. 25.) EMMI határozat alapján az online beiratkozás esetén az eredeti iratok bemutatására a 2020/2021. tanév első napján kerül sor.

Az életvitelszerű ott lakásra és a közös szülői felügyeleti jog gyakorlására vonatkozó nyilatkozatokat elektronikus beiratkozás esetén a KRÉTA e-Ügyintézés felületén - az adatok megadását követően - az „Előnézet” ikonra kattintva tudja letölteni és aláírást követően fel tudja tölteni a rendszerbe. Személyes megjelenéssel történő beiratkozás esetén a formanyomtatványokat az intézmény biztosítja.

 

* Felhívjuk a figyelmet, hogy iskolánk esetében a második szakaszban van lehetőség a beiratkozás folyamatának ügyintézésére.

 

Amennyiben az elektronikus úton történő beiratkozás az Ön számára nem megoldható, a köznevelési intézmények lehetőséget biztosítanak a személyes ügyintézésre is. Tájékoztatjuk, hogy személyes megjelenéssel történő beiratkozás esetén a járványügyi helyzettel összefüggésben bevezetett fokozott óvintézkedésekkel kell számolni.

 

* Iskolánkban a jelentkezések személyes benyújtására telefonon történt egyeztetést követően május 12-én és 13-án, keddi és szerdai napon  8-18 óra között van lehetőség.

 

Felhívjuk figyelmét, hogy a két szakaszban történő beiratkozás során a második szakaszban csak egyetlen általános iskolába kérheti gyermeke felvételét.

 

 Az a szülő vagy törvényes képviselő, aki a szülői felügyelete vagy gyámsága alatt álló gyermeket kellő időben az iskolába nem íratja be, szabálysértést követ el.

 

Budapest, 2020. 04. 06.

 

 

Tisztelettel:                                                                 Kasznár Zsuzsanna

                                                                                       intézményvezető

 

 __________________________________________________________

 

 

Tisztelt Szülők!

 

 

Akik még nem igényeltek ebédet és április 20-tól szeretnének napi 1x-i étkezést igényelni, kérjük, hogy az osztályfőnököknek jelezzék 2020. 04.08-án, 12 óráig.

Jelenleg a térítési díjak azonosak az eddig fizetett térítési díj összegekkel.

Ezen összeg változhat, amennyiben a szolgáltatói árak változnak. Erről külön fognak értesítést kapni.

(A március és április hónapra befizetett, de fel nem használt összegek jóváíródnak a mostani megrendeléseknél. )

A Nyilatkozatok kitöltése és elektronikus úton való visszajuttatása mindenképpen szükséges az alábbi e-mailcímre: kondorbela.alt.isk@t-online.hu

 

A HOZZÁJÁRULÓ NYILATKOZAT kitöltése csak abban az esetben szükséges, ha az érintett gyermek egyedi igényének megfelelően speciális étrendet kap.

Budapest, 2020.04. 03.

 

 LETÖLTÉS: 

https://drive.google.com/open?id=1delI4qCA4OulAObAOY9f8ruxJUcgGVW_

 

NYILATKOZAT

  

Alulírott …………………….............................................................. (név) törvényes képviselő nyilatkozom, hogy

Budapest XVIII. Kerületi Kondor Béla Általános Iskola intézménybe járó …………………………………………………………………………….. nevű gyermekemre,

Budapest XVIII. Kerületi Kondor Béla Általános Iskola intézménybe járó …………………………………………………………………………….. nevű gyermekemre,

Budapest XVIII. Kerületi Kondor Béla Általános Iskola. intézménybe járó …………………………………………………………………………….. nevű gyermekemre,

tekintettel Budapest Főváros XVIII. kerület Pestszentlőrinc-Pestszentimre Önkormányzatától (a továbbiakban: Önkormányzat) – a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény (a továbbiakban: Gyvt.) 21/A. § (3) bekezdés a) pontja alapján biztosított intézményi gyermekétkeztetés keretében – a koronavírus járvány elleni védekezés érdekében az iskolákban bevezetett tantermen kívüli, digitális munkarendben folyó nevelés-oktatás, valamint a bölcsődében és az óvodában elrendelt rendkívüli igazgatási szünet időtartamára igényelt étkeztetésért az Önkormányzat Képviselő-testületének a személyes gondoskodást nyújtó gyermekjóléti alapellátásokról és a fizetendő térítési díjakról szóló 2/2008. (II.01.) önkormányzati rendeletének 1. mellékletében meghatározott személyi térítési díjnak – figyelembe véve a Gyvt. 21/B. §-a alapján járó esetleges kedvezményeket – az utólagos megfizetését vállalom.

Tudomásom van arról, hogy

            - a személyi térítési díjfizetési kötelezettség elmulasztása esetén az Önkormányzat a követelését jogi úton érvényesítheti, amely eljárás költségei is engem fognak terhelni.

Kifejezetten hozzájárulok ahhoz, hogy az igényelt gyermekétkeztetés ellátás biztosításához szükséges és megadott személyes adatokat az Önkormányzat és az ellátás biztosításában részt vevő személyek az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII törvény és egyéb jogszabályok alapján és azoknak megfelelően az ellátás biztosítása céljából kezelje.

 

Budapest, 2020. április                            törvényes képviselő aláírása

 LETÖLTÉS: 

https://drive.google.com/open?id=1Ecu6o4_w3JJC2CxtR5HReIH7ad-C_YKB

 

HOZZÁJÁRULÓ NYILATKOZAT

Személyes adatok és különleges személyes adatnak minősülő egészségügyi adatok kezeléséhez az érintett gyermek egyedi igényének megfelelő speciális étrend elkészítése érdekében

 

Alulírott, …………………………………………………………………………………………………….…………………. (lakcím: …………………………………………………………………………..………………………………………………) ezúton kifejezetten hozzájárulok a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet) EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (továbbiakban GDPR) 6. cikkének (1) a) pontja és a 9. cikkének (2) a) pontja alapján ahhoz, hogy gyermekem, ………………………………………………………………………………………………….. egészségi állapotára, különösen ezen egészségi állapotra vonatkozó speciális táplálkozási igények meghatározására vonatkozó szakorvosi igazolást – így az abban foglalt személyes adatok és különleges személyes adatnak minősülő egészségügyi adatokat – a Pannon Menza Kft. fénymásolt formában megkapja, így ezen személyes adatok körét kezelje.

Jelen hozzájárulásom kizárólag arra vonatkozik, hogy a Pannon Menza Kft. kizárólag a gyermekem speciális táplálkozási igényeinek megfelelő ételelkészítésének  céljából kezelheti a szakorvosi igazolásban szereplő orvosi szakvéleményt.

A Pannon Menza Kft. a jelen hozzájárulásom alapján a tárgybeli személyes adatokat kizárólag addig kezelheti, amíg a gyermekem igénybe veszi a szolgáltatásukat. Ezen időpont után a Pannon Menza köteles törölni, illetve megsemmisíteni ezen, személyes adatokat tartalmazó dokumentumokat.

 

 

Budapest, 2020. április                            szülő/gondviselő aláírása

 

Tájékoztató a tantermen kívüli, digitális munkarendben való részvétel során megvalósuló adatkezelésről

A tantermen kívüli, digitális munkarendben végzett oktatás a már megszokott, tantermi órától eltérő adatkezeléseket is maga után vonhat. Az iskolában érvényesülő általános adatkezelési szabályokon túl az online térben megtartott órák során is kiemelt figyelmet fordítunk az adatvédelem és adatbiztonság érvényesülésére. Ennek egyik eleme ez a tájékoztatás is.

Az adatkezelő a nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény (Nkt.), valamint a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény értelmében a köznevelési intézmény.

Az adatkezelő megnevezése, elérhetőségei:

Kondor Béla Általános Iskola, Cím: 1181 Budapest, Kondor Béla sétány 7.

Telefonszám: 06-1-291-0807

 

Az adatkezelés jogi háttere

Az adatkezelésre vonatkozóan számos jogszabály tartalmaz kötelező előírásokat. Ezek közül az egyik, amivel gyakran lehet találkozni a GDPR, de számos esetben az Infotörvényre is hivatkozik az adatkezelő.

Az adatkezelés jogalapja, a kezelt adatok köre

A tantermen kívüli, digitális munkarendben megvalósuló oktatás során a személyes adatok kezelését az előbb említett Általános Adatvédelmi Rendelet, a GDPR teszi jogszerűen lehetővé az iskola, mint köznevelési intézmény (adatkezelő) számára.  

Az ún. jogalap a GDPR 6. cikk (1) bekezdésének e) pontja, vagyis ez az adatkezelés az oktatás keretében végzett feladatok végrehajtásához szükséges. A tanárok az oktatási-nevelési feladatuk elvégzése érdekében kezelhetik a tanulók személyes adatait.

 

Az oktatási-nevelési feladat során kezelt személyes adatok, így különösen a fénykép, videofelvétel, vagy hangfelvétel kezelésének célja

-        az ingyenes és kötelező alapfokú, valamint az

-        ingyenes és mindenki számára hozzáférhető középfokú nevelés-oktatáshoz való jog biztosítása,

-        a köznevelési intézmény jogszabályban meghatározott feladatainak ellátása, és

-        a digitális munkarendben végzett oktatási tevékenység ellátásával kapcsolatos feladatok végzése, kapcsolattartás, az ismeretek átadása és az ismeret (számonkérés) vagy jelenlét ellenőrzése.

Csak a fent meghatározott célok elérése érdekében és azzal arányosan lehet kezelni az oktatás során keletkezett személyes adatokat, betartva az adatkezelésre vonatkozó alapelveket, biztonsági előírásokat.

Az adatkezelés időtartama

Az adatkezelés alapvetően az adatkezelési cél megvalósulásáig tart. Ezért a tantermen kívüli, digitális munkarendben végzett oktatás során keletkezett, a tanulóról készült, vagy a tanuló saját magáról készített és elküldött fénykép, videofelvétel vagy hangfelvétel adatokat a pedagógus az értékelés megtörténte után, de legkésőbb a tanév végén haladéktalanul, vissza nem állítható módon törölni köteles.

Adatbiztonság

Tekintettel arra, hogy a személyes adatok kezelése nem csak az iskola falain belül történik, a biztonságos környezet megteremtése közös feladat, így mindent meg kell tenni annak érdekében, hogy megakadályozzuk az adatkezeléshez használt eszközök, adattárak, belépési jelszavak stb. illetéktelenek (a családtagok is ennek minősülhetnek) általi hozzáférését. Mindezekre tekintettel el kell kerülni a tanulók (szülői felügyeletet gyakorló személy) által megküldött/feltöltött videók adathordozóra történő kimásolását.

A pedagógust a tanulóval kapcsolatosan tudomására jutott adatok vonatkozásában az Nkt. alapján titoktartási kötelezettség terheli.

Az adatkezeléssel kapcsolatos jogok érvényesítése és a jogorvoslati lehetőségek

Az adatbiztonsági követelmények teljesülése és a tanuló jogainak védelme érdekében a tájékoztatás megadása, az adatokba történő betekintés biztosítása, illetve azokról másolat kiadása is az érintett tanuló (szülői felügyeletet gyakorló személy) személyének azonosításához kötött.

Kiskorú tanuló esetén, a szülői felügyeletet gyakorló személy gyakorolhatja ezeket a jogokat.

Az adatkezelő, az érintett tanuló (szülői felügyeletet gyakorló személy) által benyújtott, az őt megillető jogosultságok érvényesítésére irányuló kérelmet annak benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, de legfeljebb huszonöt napon belül elbírálja és döntéséről a kérelmet benyújtót írásban vagy elektronikusan benyújtott kérelem esetén elektronikus úton értesíti.

Tájékoztatás és hozzáférés joga:

Az adatkezeléssel érintett tanuló (szülői felügyeletet gyakorló személy) a köznevelési intézményhez, mint adatkezelőhöz eljutatott kérelmében tájékoztatást kérhet arról, hogy a tantermen kívüli, digitális munkarendben végzett feladatellátás során készült-e a tanulóról felvétel, és ha igen, milyen felvételek készültek.

Az adatkezeléssel érintett tanuló (szülői felügyeletet gyakorló személy) a köznevelési intézményhez, mint adatkezelőhöz eljutatott kérelmében tájékoztatást kérhet arról, hogy ki, milyen jogalapon, milyen adatkezelési célból, mennyi ideig és milyen személyes adatokat kezel a tanulóról, továbbá arról, hogy kinek, mikor, milyen jogszabály alapján, a tanuló mely személyes adataihoz biztosított hozzáférést vagy kinek továbbította a tanuló személyes adatait.

Helyesbítéshez való jog:

Az adatkezelés jellegére tekintettel az érintett helyesbítéshez való jogának gyakorlása logikailag kizárt.

Tiltakozás joga:

A tanuló (szülői felügyeletet gyakorló személy), a tanuló saját helyzetével kapcsolatos okokból bármikor tiltakozhat az adatkezelés ellen, ha álláspontja szerint az adatkezelő a személyes adatokat a jelen adatkezelési tájékoztatóban megjelölt céllal összefüggésben nem megfelelően kezelné.

Törléshez való jog:

A tájékoztatóban ismertetett adatkezelés kapcsán a tanuló (szülői felügyeletet gyakorló személy) csak akkor élhet a törléshez való jogával, ha az adatkezelő köznevelési intézmény közfeladat ellátása keretében végzett feladata végrehajtásához az adat nem szükséges.

A zároláshoz (adatkezelés korlátozásához) való jog:

A tanuló (szülői felügyeletet gyakorló személy) kérheti, hogy a tanuló személyes adatai kezelését az adatkezelő korlátozza, amennyiben az adatkezelőnek már nincs szüksége a személyes adatokra adatkezelés céljából, de az érintett igényli azokat jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez, vagy az érintett tiltakozott az adatkezelés ellen. Ez utóbbi esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amíg megállapításra nem kerül, hogy az adatkezelő jogos indokai elsőbbséget élveznek-e az érintett jogos indokaival szemben.

Jogorvoslathoz való jog:

Ha az feltételezhető, hogy sérültek a tanuló adatkezeléssel kapcsolatos jogai, az adatkezelő a tanuló személyes adatainak kezelése során megsértette a hatályos adatvédelmi követelményeket, akkor

-        az iskolához, mint adatkezelőhöz lehet fordulni, vagy

-        lehet kérni a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (Székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C., www.naih.hu, ugyfelszolgalat@naih.hu) vizsgálatát, továbbá

-        lehetőség van a személyes adatok védelme érdekében bírósághoz fordulni.

         

 

                                                                              

                                                                                   

 

 

 

 

 Tisztelt Szülők!

 

A házi feladatokat a Kréta-rendszer E-ügyintézés menüpontja alatt érhetik el!

 

 

 Tisztelt Szülők!

 

Amennyiben ebédet kérnek gyermekük számára, a mai napon 13 óráig legyenek szívesek betelefonálni az iskolába! Mi ezt továbbítjuk és információink szerint házhoz fogják szállítani.

 

 

Tisztelt Szülők!

 

Ezúton értesítem Önöket, hogy az iskola pszichológusával a Kréta rendszeren keresztül vehetik fel a kapcsolatot Önök és gyermekeik!

 

 Tisztelt Szülők!

 

Az iskolában maradt tanszereket az alábbi rend szerint tudják átvennni és hazavinni:

2020. március 17-én, keddi napon az alsó tagozatosok jöhetnek:

- 8.00-9.00: 1. évfolyam

- 9.00-10.00: 2. évfolyam

- 10.00-11-00: 3. évfolyam

- 11.00-12.00: 4. évfolyam

2020. március 18-án, szerdai napon a felső tagozatosok jöhetnek:

- 8.00-9.00: 5. évfolyam

- 9.00-10.00: 6. évfolyam

- 10.00-11-00: 7. évfolyam

- 11.00-12.00: 8. évfolyam

Fontos! Az épületbe egyszerre maximum 5 szülő léphet be, a többiek kint várakoznak a porta előtt a szabad levegőn. Kérek mindenkit, hogy csak  a megadott időpontban jöjjenek! Továbbá, hogy csak a portaszolgálatig szíveskedjenek befáradni!

A tanulók oktatása egységesen a Kréta rendszer levelezőfelületén fog megvalósulni. Minden tanuló az órarendjének megfelelően az aznapi tananyagokat fogja megkapni feldolgozásra. Ez az átszervezés 2020. március 18-ától, szerdától lép életbe, tehát aznaptól várhatják a szülők az üzeneteket, tananyagokat a Kréta rendszer levelező felületén.

 

 

Tisztelt Szülők!

 

Kormányrendelet miatt 2020. március 16-ától, hétfőtől kérjük, hogy ne hozzanak, illetve ne küldjenek be gyereket az iskolába, mert nem lesz tanítás!  Amennyiben a jövő hét folyamán (2020. március 16-20.) az idő rövidsége miatt a gyermek elhelyezését ideiglenesen nem tudják megoldani, ez esetben szülői nyilatkozattal minimális létszámú gyermekfelügyeletet ellátunk, de étkezés nem lesz az iskolában. Naprakész információkat az iskola honlapján, illetve Facebook- oldalán kaphatnak, kérjük fokozottan figyeljék ezeket az oldalakat!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

,,Tanulás az, ha rájövünk arra, amit már tudunk.

Cselekvés az, ha megmutatjuk, hogy tudjuk.

Tanítás az, ha másokat emlékeztetünk arra, hogy ők

is éppolyan jól tudják.

Mindannyian tanulunk, cselekszünk és tanítunk."

                                                            Richard Bach

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Weblap látogatottság számláló:

Mai: 26
Tegnapi: 232
Heti: 258
Havi: 5 032
Össz.: 740 219
Oldal: Címlap
Kondor Béla Általános Iskola - © 2008 - 2020 - kondor.hupont.hu